torsdag 28 maj 2009

TT - Tempo Tankar

Det var jobbigt, det blåste storm, det var uppför, Greven slog mig men 1 sek, Lindström fixade allt på ett magiskt sätt, jag cyklar saktare än vad Idol-Mattias gjorde som 13-åring, det är mycket känslor dagen efter men med facit i hand är jag ändå lycklig.


Greven slog mig med 1 sek och visade att gammal är äldst men vad man slås av är ju såklart hjälmen, världsklass Greven i vanlig ordning.
Fredde har nog den snyggaste totalkroppen i hela sjuhäradsbyggden, dessutom är han utbildad bastu master och kan mycket om olika oljor men inte nog med det - he is a former bike pro. Fredde har allt - och lite till!

Johan S! En bild säger mer än tusen ord, alla som var med på lägret i Jönnet vet vad jag snackar om.


Klabbe, Team Soldes direktör finns alltid med oss var vi än är!


Kärt barn har många namn, Agent-Ove har tidigare kallats Snygg-Ove och igår blev han Tempo-Ove med hela svenska folket, var ska detta sluta?

8 kommentarer:

Jens sa...

Fan va snygga ni är, keep up the spirit boys:-)

Jens sa...

Greven är nog fan min nya idol, så jävla snygg i sin Tempohjälm.

:-)

Dan Stenqvist sa...

Det här är de finaste och bästa bildserien som någonsin publicerats i ett inlägg på Team Solde-bloggen. Greven, jag älskar dig. Johan S, jag älskar dig. Klabbe, jag älskar dig. Fredde, jag älskar dig. Ove, min blivande man, jag är så stolt över dig att du inte ens kan föreställa dig!

Anonym sa...

Lägg märke till den fina eltape-lagningen på min hjälm från 1998, Gustav har lekt Star Wars med den. Håller med allas inlägg och Dan vi älskar dig med, mest impad är jag av tidpunkten för Limpans mail inatt. Han var färdig med ProTour-hemsidans uppdatering kl 04:38 RESPEKT! Äntligen dök El Maco Tractor Puller upp på Onsdagsspurten, El Maco är min idol jag hade chansen att få honom en gång på min 30-års fest men jag vågade inte, har ångrat mig sedan dess. Mvh Greven

Snarkus sa...

magnifik kruka greven!

Anonym sa...

Nöden har ingen lag, alla 24 timmar på dygnet ska utnyttjas. Vad klockan står på spelar ingen roll, PRO Tour är så jäkla kul.
Tack till er alla PRO Tour cyklister som dyker upp vecka efter vecka, att ha 51 cyklister till start på ett 10 km tempo i Borås en onsdags kväll, det kallar ja kärlek till sporten.
Ove du är inte bara bäst i PRO Tour, du är nu även snabbast.
Lindström

Unknown sa...

Kan ni inte göra ett litet reportage om den hjälmen och posta här? Med bilder, historia och allt.

Det måste vara den grymmaste krukan jag någonsin sett!

Johan C sa...

Vilket fantastiskt susande ljud det blir av Agent-Oves skönhet. Har lagt in det som ringsingnal på mobben!