tisdag 12 maj 2009

High Tech



Finns ingenting som jag gillar så mycket som roliga material i funktionskläder. Igår dök det upp ett paket till klubbstugan från inte mindre än Catrine Marchall från Craft. Hjärtat började bulta direkt när jag intog morgonespresson på klubbstugan och såg att det fann en "Dan Special" i paketet. Och specialen var den fixietröja med rosa muddar som jag suktat efter ända seda jag fick syn på den på lägret i Jönköping. Stort tack för tröjan Catrine och ett lika stort tack för en trevlig träningslägerhelg i Jönköping.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Whottt!? Är det en fixietröja? Ser ju ut som en sån engångs målaroverall. Fast det är kanske det allra senaste...det nya svarta...
Veckans skönaste bild är det i alla fall!
Ha en bra dag!
/R

schmunk sa...

Dan, du ser ut som ett flickebarn på bilden ;)

Dan Stenqvist sa...

Tack så mycket Schmunk! Alla är bara så j-vla fina på denna blogg. Ser fram emot att få cykla med dig igen så att jag får klämma både på dig och den nya hojen!

Johan C sa...

Tusen tack Catrine. Du är min favorit på Craft!!

marchall sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
marchall sa...

Jag visste det, den sitter som gjuten, you are a star. Blev så glad när jag såg att det fanns en med rosa pimpade detaljer kvar bara för dig Dan.