torsdag 21 maj 2009

Onsdagsspurten ur Siffersynvinkel



9 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Vilken j-vla kung du är på nuffror Johan. Jag älskar dig för det (bland annat).

Johan C sa...

Skönt att Team Solde går upp på första platsen i lagtävlingen när Team Pelton rycker åt sig alla de gula tröjorna.

Dan Stenqvist sa...

Mycket bra kört av Team Solde i dag. I år SKA vi ta hem lagpriset.

Anonym sa...

Sjukt imponerande att Team CykelNytt kört till sig en poäng med endast en ryttare i stallet. Starkt jobbat! Om jag tar ner chefen, som assisterat bl.a. Erik Zabel, så kan nog poängskörden bättras på ännu mer!

/C

Dan Stenqvist sa...

Bring him down baby!

Dan Stenqvist sa...

Otroligt fint att du dök upp idag Chrille. Allting blir så mycket bättre när du är med. Älskar för övrigt din bortförklaring över att jag kör med rosa styrlinda...

Dan Stenqvist sa...

Johan, glöm inte att mata in på funbeat.

Henke sa...

Det är hårt i bergatävlingen.

Jens sa...

Dan, som en fellow rosa styrlinda skulle jag vilja höra förklaringen från Crille, Jag har fått utstå massor med smuts för detta kanske udda färgval;-).

Rosa lindan är ju det som gäller, jag förutspår att det blir lika stort som Mustasch kampen eller varför inte Lance gula armband, skall bara komma på vad som skall bekämpas:-).

La Gazzetta har ju lyckats hålla fanan högt i 113 år med denna underbara färg och de arrangerar ju bara och har gjort de senaste 100 åren Giro d'Italia, hmm.