söndag 17 maj 2009

Greven bjöd på visning


Det snackas om varför han heter Greven, det snackas om var han bor? Någon har sagt att han bor i Fristad, har en vanlig 70-tals kåk men carport, grillplats och fågelbad på baksidan. Möjligtvis har han det som täckmantel men nu vet iaf jag äntligen var Greven bor. På dagens runda var vi ett gäng (läs:bara jag) som var krispiga och höll på att vägga. Plötsligt säger Greven; - Känn lugnet räkan, vi passerar mitt Casa om 7 minuter, jag har nog en läsk i källaren. Klicka på bilden och se vem som välkomnar. Nu har vi svaret på nästan allt.

4 kommentarer:

Snarkus sa...

Haha såklart! TRACTOR PULLERS - Där resurserna finns!

Henke sa...

De va mycke snack på greven om utbyggnaden av kåken men rackarns va bra det blev. Hatten av!

Anonym sa...

sjukt kul, det är ju Greven som står på trappan

Emma sa...

Så stabilt! Jag ser framemot träningslägret i Borås! :-)