söndag 10 maj 2009

Daniel Larsson i klubbstugan!


Jag höll på att smälla av när självaste Daniel "Världens-trevligaste-cyklist" Larsson steg in i klubbstugan idag och beställde en cappu. Maken till gummiarm har jag inte fått sedan jag mötte Andreas Vinciguerra på träning för första gången. Jag lyckades dock få till en cappu som Daniel verkade nöjd med och sedan blev det trevligt snack om cyklar och prylar tillsammans med Jens Brine. Gud så kul att du kom förbi Daniel och hoppas att du har det trevligt i Skåne!

3 kommentarer:

Johan C sa...

Underbart att ha dig i klubbstugan Daniel. Ses i Eslöv!

Daniel sa...

Kändes fantastiskt att andas in atmosfären på Solde. Sällan har en liten värmlänning myst och känt sig så välkommen i Skåne! :) Dan, tack för en äckligt perfekt levererad kaffe. Mina smaklökar är fortfarande i extas efter att de fått avnjuta Sveriges godaste cappu!

Kaffe, kaffesnack, cykelsnack, prylsnack, fixiesnack, sol och två fräscha baristor kan bara inte bli fel! :)

Vi ses i Eslöv.

//Daniel

Delavega sa...

Fan att jag missade "världens-trevligaste-cyklist" på ett av hans fåtaliga Malmö besök.
Du måste flagga på bloggen innan du dyker upp fattar du väl!