onsdag 13 maj 2009

Dagens PB - Elina Lampinen


Där satt den!

17 kommentarer:

Blixten sa...

Harmonierar dessutom dåligt med vadens naturliga linjer. I alla avseenden ett hafsverk. Skäms!

Delavega sa...

Ja den där är inget att vara stolt över, Elina.
Det är bara att dra fram DubbelDuschen o lite kroppspeeling så får du nog bort det.

j. sa...

Om du/ni gör er roliga över min kvinna en gång till kommer ni få annat än rundtramp att oroa er för.

Henke sa...

Hahahaha underbart Jonas, underbart. Du vet vad det handlar om! Men den PB randen var ganska brutal.

Delavega sa...

Vi gör oss inte lustiga över din kvinna, bara över hennes något smutsiga ben.
Sådana smidiga spiror vill man inte dölja med olja. Då får ni svarta lakan o du får stå i tvättstugan långt in på småtimmarna. Inte så kul!

Amelie Olofsson sa...

Jag röstar på denna vad i vad-tävlingen! Vackert Elina!!

Dan Stenqvist sa...

Jepp, jag vet vilken vad jag ska lägga min röst på i vad-tävlingen.

Johan C sa...

Hur många klingor har du där fram Elina? Ser ut som 4 avtryck. Underbart!

schmunk sa...

vadå pb-rand? Hänger inte med i tugget!

Dan Stenqvist sa...

Schmunk, skärp dig nu.

schmunk sa...

haha, jag är ledsen men jag menar allvar!

Elina sa...

Jag fattar inte att det bara är jag som får kedjemärken på vaden. Kedjan sitter ju oljig och dan precis intill vaden. Hur kan man undgå att få kedjemärken? Fattar inte!

Anonym sa...

PB-rand heter det och inte kedjemärke!

espressobiker sa...

PB står för Pojkar B. Det var den första tävlingsklassen förr och där såg man ofta just oljemärke på vaden.

PB-rand undviker man genom att alltid se till att ha höger ben framåt när man står still. (Kolla hur proffsen hänger på cykeln)

schmunk sa...

Det där borde man kunna tatuera in på vaden ;)

j. sa...

jag vet inte om jag var tillräckligt tydlig innan...

Enda anledningen till att ni skrattar åt detta är att de stora pojkarna skrattade åt er i Borås för ett knappt år sedan. Kom igen! Är pennalism inte jävligt -90?

Kasper sa...

I år 2020 griner man stadig af begyndertatoos, mænd i slidte røde Bib's og stikkelsbær ben.

Men det er jo ikke ondt ment!