onsdag 13 maj 2009

Spurt-Henkes vad


Oj oj oj vilka fina linjer!

8 kommentarer:

schmunk sa...

Fan va najs. Vadporr på hög nivå! Mina kommer i slutet av juni. Inväntar bränna och rakning innan jag skickar in.

Anonym sa...

Vad är det för tröja i bakgrunden?

Anonym sa...

Vad är det du döljer med tröjan henke?

Henke sa...

EPO

jens.rasmus sa...

fett! men hur många kg tar starkaste cyklisten i klassisk vadhävning(stång i ställning på axlarna)... man kan se stark ut utan att vara det. det som finns i paketet avslöjas inte alltid på omslaget liksom.

Jens sa...

jag tar fullt mag på forum ;-)

schmunk sa...

Jag håller inte med där. När det gäller vaderna så är det viktigare att dom är snygga.

jens.rasmus sa...

ha ha, prestation är det som gäller för mig... men skön intsällning där...sen kan man oxå så snuskstark ut om man har snygga druvklasar.