onsdag 27 maj 2009

dukat för tempo


idag är det dax - tempo på protour. Jag har aldrig kört tempo i hela mitt liv så det kommer att bli en helt ny erfarenhet å riktigt kul är ju det. Banan mäter exakt 1 mil, 5 kilometer slakmota, runda en checkpoint och sedan full gas hem med slakutför. Jag frågade Idol-Mattias lite om tider å sådär, han sa; - Ja, det där är ju svårt att säga men säg så här, jag skulle precis fylla 14 bast då jag körde under 15 minuter på milen första gången innebärande 40km/h i snitt gggrrrrrrrrrrrrr, ömjukt Mattias och tack för uppmuntran...
Ett stort tack till Daniel Larsson som är lite krasslig och därmed låter mig låna hans tempopinnar som jag ät gröt med idag på morgonen.

7 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

2011 års Nobeldukning. Jag lovar. Tempopinnarna är 7 gånger snygga är Prins Carl Philips egendesignade bestick.

Dan Stenqvist sa...

Erik, lycka till i kväll för bövelen!!!

espressobiker sa...

Du gillar ju mjölksyra så då kommer du gilla tempo :).

Lycka till!

Anonym sa...

Häftigt! Kör så det ryker!!
//
JC

Olle sa...

Erik, I'll be there. Får jag stryk av dig skyller jag allt på besticken. ;)

Erik A sa...

Olle, får jag stryk av dig vilket jag till 99,9% kommer att få så skyller jag inte på något utan jag får återigen vända bönamattan åt Paris och kyssa dina lår...

Snarkus sa...

hur gick det hur gick det?