fredag 24 oktober 2008

Sponsoruppdrag


På söndag vankas sponsoruppdrag. American Crew har en workshop i Köpenhamn för en mängd frisörer och naturligtvis finns en teamrepresentant med bland modellerna. Egentligen skulle vi vara två men en valde att åka och fiska istället. På tal om söndag ja. Det lår bli dålig uppslutning från teamåkare på söndag om jag känner teamet rätt, men jag föreslår ändå att de som vill cykla samlas klockan 10:30 vid rondellen. Flagga i en kommentar om du har tänkt att cykla.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Om vädert inbjuder så kan jag mycket väl tänka mig att köra en runda på söndag.

Anonym sa...

Det ser ut att bli bra väder imorgon till skillnad mot söndagen, iaf enligt smhi.se. Ingen som är intresserad av lite cykling imorgon?
/Mårten/

schmunk sa...

Är det Pimp my klassfoto eller? Jag vill cykla både på lördag och söndag... men imorgon kan jag inte och på söndag får jag se. Jag har nämligen visning på min lgh på söndag em, så jag har en del städande och lägenhetspimpande framför mig.

Anonym sa...

hej
vilken rundell e det ni startar ifrån
jimmy

Anonym sa...

Det blir inget för mig imorgon.

schmunk sa...

jajja, det verkar inte bli nå vidare uppslutning imorrn. Jag kör väl allena om vädret tillåter. Annars får det bli benböj vadpress och utfallssteg.

mackan sa...

ser ut som snubben signat med slipstreem chipottle med tanke på lammulls tröjan