onsdag 15 oktober 2008

Satan vad jobbigt.


Onsdagens spinning är till ända. Man kan göra det så fruktansvärt jobbigt. Delavega, Spurt-Henke, Jens och jag var de enda som dök upp. Riktigt dålig närvaro för tillfället, men ni som inte är där missar något, suckers! 
Delavega hade bra spinn i benen, Spurt-Henke lyssnade inte på instruktören och la på max motstånd direkt och bara tuggade på. Jens hade lite problem med inställningarna och så tyckte jag han lökade lite med motståndet! Jag spann som en katt dock lite problem med taktkänslan till eurodiscon. Gott jobb.

11 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Jajajajaja!!! Varför kan inte bilden bli större? Jag vill se magar, jag vill se maaaaaagaaaaar!!!

Dan Stenqvist sa...

Lite honung på dig johan...mums säger jag bara.

Johan C sa...

Vågade inte lägga ut större format på bilden. Det skule bli en muskel-chock i kvällstidningarna. Du kan bara ana sexpacket Dan.

Johan C sa...

Vågade inte lägga ut större format på bilden. Det skule bli en muskel-chock i kvällstidningarna. Du kan bara ana sexpacket Dan.

Anonym sa...

Vadå lökade, jag körde ju på max hela tiden ;-), nja lite ovant var det nog, det är ju lättare att dra på när det är hård härlig asfalt och motvind, mindre lök och mer kött nästa gång, vi slapp åtminstånne Christer Sjögren ju ;-)

Anonym sa...

Vadå lökade, jag körde ju på max hela tiden ;-), nja lite ovant var det nog, det är ju lättare att dra på när det är hård härlig asfalt och motvind, mindre lök och mer kött nästa gång, vi slapp åtminstånne Christer Sjögren ju ;-)

Anonym sa...

Jo, den där taktkänslan, Johan. Det är väl inte bara till eurodisco du har problem med den? Väl?

Mvh

The Lonelies ljudgubbe (jorå!) när det begav sig.

Emma sa...

Grym insats grabbar! Nästa vecka tycker jag att ni kan köra lite mer utvik. Nu är det tripp, trapp, trull! Jag ska även se om vi kan köra lite taktlektioner.

Emma sa...

Jag vill även tillägga att jag planerar en liten serie till bloggen kring hur man bäst undviker att svettas tillsammans till takterna (eller otakten) av eurodisco. Jag känner spontant en viss skepsism mot spinning och behöver överbevisas. Jag återkommer när jag har har lite mer material att presentera....under tiden hoppas jag att ni kämpar på och svettas..

Anonym sa...

Nån som är sugen på en spinning idag 19:15 ?

Anonym sa...

Kan tipsa om spinning på Friskis anläggning på ÖN kl 12:00 2008-11-01.

Det skall visst bli Bergspass. Vet inte vad det innebär. De har ju pulsanläggning där (man får ett pulsband och sedan projiceras alla puls på en stor skärm på väggen, anonymt dock) och kanske det utnyttjas särskilt för detta.

Instruktören är åtminstone bra. Hon heter Manuela och är cyklist på riktigt också.