onsdag 29 oktober 2008

Closed Training

8 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket hemligt inlägg! Berätta mer...man blir ju sjukt nyfiken! Väldigt många vita styrlindor...har ni haft det innan också??

Anonym sa...

Om inte mina ögon sviker mig så ser det ut som att 5 stycken Cervelo cyklar lämnat världens bästa lag, letat sig över sundet och funnit sig tillrätta hos Team Solde.

Jens sa...

Hmm Blixten har sin nya fina fashionabla jacka på sej och har lagt till med en riktig DVman posé, Dan har fortfarande inte övervägt strumpvalet allt för noga men ser otroligt samlad ut, kanske har våffelsmeten gjort sitt. Johan ser mest ut som han har sålt smöret men behållt pengen;-) , Delavega ser ju ut att ha sålt soffan och behållt pengen, Matti ser ju att ut att ha torrt på fötterna. Då har ju bara en fråga.

Hur var det?

Snarkus sa...

Detaljer, detaljer! Vilken grupp? Vilka hjul?

johan sa...

Team Solde-maffian? Nu är ni grabbs ett!

Anonym sa...

Ser stabilt ut. Och lite skräckinjagande... Är det Riis man ser långt ut i bakgrunden?!? Håller med Snarkus. Give us the details!

Anonym sa...

Har via photoshop förstorat mig fram och det känns som att det är true temper fabrics i samtliga era framgafflar, stämmer det? Snacka ut nu eller måste jag ta en kaffe på lunchen idag bara för att få mer info?

/thomas

Anonym sa...

Jag har ju både sett och rört och pillat och arm-vägt och studerat en vad jag tror identisk cykel. Erik fick ju sin lite tidigare och om jag inte minns fel så var det en komplett Dura Ace grupp förutom vevpartiet som var ett FSA K-Force.
Har för mig att det var en True temper framgaffel, men jag är inte säker. Hjulen var också shimano, vet inte modell men de såg välbyggda ut, ev Dura Ace även där.
Men det är ju inte säkert att alla har fått samma set-up som Erik.

Under nästa Onsdagsspurt säsong kommer det även bli en match i matchen mellan Cervelo och Wilier. Spännande...