onsdag 22 oktober 2008

Sweet holy moses in the urban jungle


Jag säger då det. Fyra stycken dök upp idag. Vi måste flagga mer på bloggen för att få igång onsdagarna. Jens, delavega, Amelie och jag slöt upp. P-O och Annika som är goda vänner till Solde Kaffebar körde passet innan. Vår dröm är att P-O som har varit proffsspinnare ska vara intruktör på ett speciellt teampass. Jag hade ingen bra fotodag idag. Bilderna som togs var ingen höjdare. delavega har en ny 5 megapixelskamera och jag hoppas att vi får se bilder från den framöver. Höjdpunkten på passet var när instruktören ändrade belastning. Han hade en så fin rörelse när han gjorde det.

7 kommentarer:

Delavega sa...

Ja, Delavega seglar upp i topp på närvarolistan. Yes!
Nu har jag allt i egna händer när det gäller att vinna priset som vinterns flitigast spinnare.
Ni som inte brukar delta borde göra det, vi har faktiskt väldigt roligt.

Johan C sa...

Gott Delavega. Du kommer bli väl förberedd när det nalkas vårklassiker.
Håller med dig om bilderna. Kanske till och med de sämsta i Team Soldes blogghistoria!!
Men en bild säger mer än tusen ord, eller?

Dan Stenqvist sa...

Jag får rota i bloggarkivet, men jag tror inte att det finns sämre bilder till ett inlägg än detta. Allvarligt talar, en sko, Brines kindben och en keps?

Katarina M-I sa...

Anmäler mig som frivillig instruktör för "Teampass":) Har ni lokalen och cyklarna så har jag upplägget och musiken! Kan luska lite om jag ev kan köra ett pass speziale på "Tjugonde" för Team Solde.

/Katarina alias cykelmygga

Blixten sa...

superbleifrei
den tar vi

Anonym sa...

Åhhh, tjugonde, mitt favvis-gym! Lugnt, personligt och proffsigt. Jag följer gärna med när det är dags!

Anonym sa...

Lite OT, men jag har kommit till insikt över att jag behöver en cykelpump, är en total n00b inom det här och har lyckats göra det mesta fel med mina cykeldäck så här långt. Det enda jag vet är att jag har en raceventil.

Så vad behöver jag?