lördag 4 oktober 2008

Henke Åboms diamanter.

Henke Åbom är en kille som är så himla fin. Här är sjukt bra på sadeln också. Han säger ibland en sak som jag älskar att höra honom säga. Idag har jag diamanter i benen. Att ha diamanter i benen är alltså motsatsen till att ha sirap i benen. Sitta på hjul med diamanter i benen för att sedan explodera iväg i en utbrytning är att uppleva nirvana. Tack Henke för ett uttryck som vi alla i laget någon gång i våra liv hoppas att få uppleva. Jag vet att Blixten ngn gång sagt; - Idag känns det som att jag har guld i brallorna. Inte riktigt diamant klass men det kommer. Det närmsta Johan har kommit är att han sagt; - Jag tror att jag fått hundbajs under skorna...

5 kommentarer:

Anonym sa...

vilka spiror den pojken har, Åbom alltså. Någon som har koll på hans civilstånd? Singel eller flickvän?

Anonym sa...

jag vet men Henke får svara själv, gurp? Värsta dejting sajten ju

Dan Stenqvist sa...

Hade jag inte haft Downhill hade jag lagt beslag på Åbom bums.

Anonym sa...

Straff på det där Danne. Hårt straff.

Anonym sa...

Dagar med diamanter i benen är få, men när de väl inträffar (för d gör de alltid förr eller senare) så är de värt alla dagar man lider...
Erik o hela team solde är på gång, diamanterna är nära...

Dan "the mountaingoat" är bevisligen paxad. Medans jag väntar är det fritt fram att avfyra amors pil. Träffar den är det jag som kommer ha guld i brallorna, snabbare än blixten ;)

Henke