fredag 31 oktober 2008

Lördagsrullning till Aldo



Imorgon blir det lördagsrullning ner till Aldo! Alla som är sugna är hjärtligt välkomna att haka på ner till italienaren för en enkel. Start klockan 11 från rondellen. Vädret skulle bli ok. Skulle det mot förmodan ösregna blir det inställt. Många undrar vart "rondellen" är belägen. Den vackraste rondellen i Malmö ligger i korsningen Tessins väg/Mariedalsvägen. Teamet är i förhandlingar med kommunen angående en staty i nämnda rondell förställande Blixten i bocken. Väl mött imorgon!

5 kommentarer:

schmunk sa...

Vad är det på bilden? Nått ni hittade på vägen sist ni rullade dit?

Anonym sa...

Ta med dubbdäck!

Anonym sa...

Bilden föreställer en turbin, jag antar att Dan refererar till att vi träffas vid rondellen som ligger vid turbinen...

Jag hänger för övrigt på.

Jens sa...

Turbin är nog det han menar men bilden visar ett par turboaggregat, en från en lastbil den andra från en personbil, vad vill Dan ha sagt med detta?

Är det kanske att: våffelsmet eller inte här hjälper inget längre för teamet kör ju på hojar med turbo?

Kör vi andra med små aggregat medans Solde boys har det stora?

Är vi andra dödliga representerade av det större rostiga aggregatet, medans "The Boys" kör med nytt?

Hybris kanske drabbat boysen nu när de fått ärva scrotumskaven från några av de bästa i världen?



Hur det än är så vill jag gratulera til den fantastiska affär som "The Boys of Solde" har kirrat, den är ni väl värda :-)

Jag är med Henke, jag hänger på jag oxå.

Över och ut.

schmunk sa...

Kanske kommer ändå. Hade lovat mig själv att jag inte skulle cykla mer innan tävlingssässongen nu i vinter. Men, jag är ju så sugen... och man vill ju se er stolta soldekillar på nya skinande hästar. Men det får bli lugn körning för min del isf.