onsdag 15 oktober 2008

Rykten


Det går rykten om att Corleone och Britt är på väg ner till Malmö. Ingen har uppgifter om när de eventuellt skulle komma eller vilken tid. I alla fall har jag och Amelie (okej, det var Amelie som bakade allt medan jag satt i klubbstugan och diskuterade nya tävlingsdräkterna) bakat upp rejält med godsaker till Britt och Corleone ifall de skulle dyka upp. Min förhoppning är att vi ska diskutera olivljekontraktet respektive citronkontraktet som teamet har förhoppning om att ro hem med Corleone. Teamet ska även föra nya förhandlingar med Britt inför nästa års säsong.

7 kommentarer:

Snarkus sa...

Grym pose Dan! Stendöd i ansiktet!

Anonym sa...

De kan dyka upp torsdag-kväll men det är troligare att det blir på fredag. Albin har lagt beslag på all kosing Corleone har över, han förhandlar lite då och då. Nu är det nytt kort till digitalboxen plus en kartong Kina-puffar som är aktuellt.

Kram systeryster

Blixten sa...

DET kallar jag riktiga power-bars

schmunk sa...

Den tomma blicken får dig att se ut som en frenetisk robot tillbakasänd från framtiden vars enda uppgift är att baka kakor och kaffebröd.

Sarah sa...

Jag har testat den där dieten. Har gått upp 6 kg på 20 veckor!

Johan C sa...

Viktig helg för teamet. Hoppas du får förhandlingarna att gå i lås Dan.

Emma sa...

Fantastiskt Dan! Helt uuuunderbart!