lördag 4 oktober 2008

4 starka...

...ryttare gav sig av från rondellen idag. Jag är inte skåning och hittar bara till aldo. Vi åkte inte dit idag, jag vet inte riktigt vart vi åkte. Jag vet att vi åkte genom något som heter Svedala, sedan kom vi till en "backe" och körde 5 intervaller. På vägen hem åkte vi förbi Jägersro, travbanan. Nog om vägen, rackarns trevligt var det. Det är bara en tidsfråga innan Henke för för ett riktigt lag, otroligt vad stark den mannen är. Jens är attackcyklist och det är mina favoriter. Full gas, antingen håller det eller så flyger man. Jens visade båda sidor idag. Martin är rookie men med en potential som få. Hans drag på slätan får mig lite att tänka på Olle i Borås att han sedan har lungor större än svarta soppsäckar gör ju inte saken sämre. Lägg namnet Martin till minnet, you will see him out there... Själv satt jag på hjul och kände in nya hojjen, kommer att bli fin fint med lite fine tuning med hjälp av idol Mattias.

Henke och Jens meckar med Martin vevlager.

Martin är orolig och ser fundersam ut.
Jens, Henke och Martin har just landat utanför klubblokalen och väntar på en fin fin kaffe.

5 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Ni är skitsnygga.

Anonym sa...

Tack för idag Erik, det är alltid något speciellt att köra med dig, synd att det inte blir oftare...

Anonym sa...

Jag bör väl tillägga att du Erik också är en stark åkare, starkare än mig iallafall.

Anonym sa...

Tack för en fin tur grabbar och tack Erik och Henke för fina backtips. Första gången jag lyckas ramla av cykel var ju i Minnesbergsbacken, det blir ett fint minne det :-).

Blixten sa...

Är det verkligen vevlagret de är på?