måndag 20 oktober 2008

*GULP*


Sitter med en otäck känsla i kroppen just nu. Händelseförlopp: Som vanligt borstar jag tänderna 21:20 för att sedan följa upp med att gå vidare till dasstolen 21:22. 21:23 baddar jag ansiktet med Cliniques ansiktsvatten för att sedan gå ut i köket 21:24 för att släcka ljuset. 21:25 plus minus 1 sekund viker jag upp täcket för att slå mig till ro i sängen. Idag när jag vände upp täcket möttes jag av........Corleones gamla PK Banken-cykelbyxor från 80-talet. Visste inte var jag skulle ta vägen. Vet inte heller hur jag ska tyda detta. Är det ett hot? En uppmuntran? En varning? Jag vet inte, jag vet faktiskt inte. Tankarna går osökt till denna fruktansvärda scen.

3 kommentarer:

Johan C sa...

Du kommer bli så satans snabb med PK bankens lite tysk inspirerade hotpants.

Dan Stenqvist sa...

Japp, jag bara längtar tills jag får rasta hotpantsen. Sjukt hög midja har de.

Jens sa...

Hehe de matcghar ju din guldlinda, kanske skall du plocka fram den igen ?