söndag 26 oktober 2008

Extas


Hårvisningen gick strålande. Om jag ska vara ärlig så var publiken i extas. På bilden ser ni min goda vän Erik Medin som fick alla hundra frisörer i publiken att tappa andan av förtjusning. Som kuriosa kan jag nämna att jag skrev min C-uppsats med just Erik. Är ni sugna att läsa uppsatsen månne? Såklart ni är, klicka här så har ni kvällsläsningen räddad! För egen del gick det bra. Kände mig förvånansvärt tryck på catwalken och vändningen gick fint längst ut och jag vågade stå kvar med stadig blick betydligt längre än förra gången.

4 kommentarer:

Erik A sa...

det ryktas om att du kommer lämna malmö för paris eller milano Dan, stämmer det?

Dan Stenqvist sa...

Nej, ryktena är falska. Däremot ryktas det om att Jonas Westesson ska det...

Johan C sa...

Det var väl ingen som tvivlade på att du skulle leverera. Du blev riktigt fin!

Johan C sa...

Det var väl ingen som tvivlade på att du skulle leverera. Du blev riktigt fin!