tisdag 28 april 2009

Vi lever i ovisshet.


De flesta frågor benades ut i helgen, men en stor fråga består:
Varför kallas Greven för Greven?
Det har strömmat in mail till teamets infoadress om varför han har fått detta namn. Det har florerat flera rykten på klubblokalen idag. 
1. Är att han bor i ett av västragötalands fetaste kåk. 
2. Är att han alltid har på sig sin morgonrock när han hämtar morgontidningen och hans granne jämförde honom med Huge Hefner  
3. Är att han var väldigt berusad på en fest och sjöng någon Eddie Medusa hit som handlade om någon greve. 
Vi vet inte riktigt vad vi ska tro på. Kan vi inte reda ut det här Greven?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Morrn
Johan du har rätt på samtliga punkter med mest tyngd på nummer 3. Sveriges störste skald genom tiderna; Eddie Meduza har skrivit en sång om Greve Von Boogroeff som jag och den köttätande veganen brukar klämma i. Jag har haft en ovana att dela ut smeknamn så mina kompisar tyckte det var dags att jag fick ett också, Greven blev det och Greven är det. Jag är rätt nöjd faktiskt, det kunde vart värre tex; Lillpitten, Gummikoffe eller PissedragsKristoffer

Anonym sa...

Dan, vi glömde en sak i helgen..... // Greven

schmunk sa...

Bästa/e Martin Gustafsson,

Tack för din order.
Vi har börjat montera din order. Inom fyra arbetsdagar kommer din order att skickas med DHL.
Du kommer att få en leveransbekräftelse med trackingnummer så att du kan följa din försändelse.

Vill du själv hämta din cykel i Koblenz, kontaktar vi dig
per telefon så snart cykeln är klar.


Giggedigoo! Snart!

schmunk sa...

Greven är ett smeknamn med pondus! Det ska du vara stolt över :)

schmunk sa...

Onsdagsspurten om en vecka. Det kan gå. Om dom skickar cykeln på typ fredag så borde det gå. Håll nu tummarna. Det vore så jävla gött om första cykelpasset blir nästa onsdag!

Dan Stenqvist sa...

Greven, du tänker på kyssen som aldrig blev av?

Anonym sa...

Jag tänker på hemligheternas hemlighet.