onsdag 29 april 2009

Mejlet

Innan lägret mejlade jag med Greven angående olika hemlighetsfulla saker. Team Solde gjorde en RIKTIGT stor miss på lägret. Vi tog inte redan på "The Holy Grail" som eventuellt hade kunnat titta fram om Greven ansåg oss mogna. Kanske får vi vänta tills nästa år med att få redan på den i och med detta misstag.

Mejlet:

"Det finns två grundläggande saker man behöver göra/lära sig för att bli en bra cyklist, genomför man dessa till 100% så kan man nå hur långt som helst. Jag är beredd att avslöja cyklingens heliga graal under kommande helg, frågan är bara;

Är Team Solde mogna för detta eller blir det för mycket att ta in?

Best Regards Greven"

5 kommentarer:

Unknown sa...

Kan ni inte fråga snällt i efterhand? Vill ju veta juuuu!
Ska vi kanske starta en namninsamling? :)

Snarkus sa...

Ser ut som att det blir ett läger till med andra ord?

Thomas Gervard sa...

Det hade ju suttit fint, men jag känner att vi står i tacksamhetsskuld till Solde-killarna, så det vore ju nästan på sin plats att vi fixade ett läger så att Johan & Co kunde koncentrera sig på cyklingen. De fick ju åka oroväckande mycket bil för att lägga upp rundorna, och jag vet inte om det är så nyttigt; tänk om de skulle gå och bli bilister istället.

Simon Busk sa...

fan vad mäktigt att team solde mailar med självaste count grishnackh! Det imponerar en gammal BM-konnesör som mig!

(och jag inser att min mindre fiffiga referens faktiskt flyger över huvudet på många så läs den är lilla artikeln: http://sv.wikipedia.org/wiki/Varg_Vikernes och lyssna på darkthrones senaste 4 skivor för bättre insikt i min värld)

Snarkus sa...

Jag vill veta hemligheten ;....-(