tisdag 28 april 2009

Sekreteriatet


Det var fantastistiska vägar som hade rekats för lägret. Downhill tyckte framförallt att Klevaliden och Taberg var minnesvärda och extra roliga att ta sig an. Kommentarer som "jag vill inte höra din j-vla röst Danne" och "jag ger dig f*ckyou fingret för detta Johan", sjöng Downhill ut med ett stort leende på läpparna medan hon klättrade på med sin vita alu-häst. Delavega, Erik och Johan, vilket underbart arbete ni har gjort med att lägga banorna. Världsklass på natur och vägar rätt igenom.

1 kommentar:

Amelie sa...

Förlåt för alla hårda ord. Jag har en ovana att bli förbannad i uppförsbackar och när jag dammsuger, de ord jag yttrar vid dessa fysiskt och mentalt krävande tillfällen måste tas med en nypa salt!
Jag frisätter väl samma mängd adrenalin och andra stresshormoner i Klevaliden som jag skulle frisatt om jag mötte en brunbjörn som ville äta upp mig. Och då är det ju ändamålsenligt att visa lite aggressivitet tillbaka... Så förlåt alla som råkat ut för mina okvädesord i uppförsbackarna. Egentligen tycker jag om er.