tisdag 7 april 2009

Per


Där satt den. Idag blev det spikat att Per Norby från da Matteo i Göteborg kommer med på lägret. Som jag nämnt tidigare är Per en av världens främsta kafferostare och kommer att rosta Mattias Björklunds tävlingskaffe när Mattias ska tävla i Barista-VM nu i april i Atlanta. Har vi riktigt apflyt kan det hända att några hekto av Mattias tävlingskaffe kommer att finnas för avsmakning på lägret...
Dock måste vi hjälpas åt att få Per (och tävlingskaffet) till Jönköping. Är det någon som har plats över i en bil från Göteborg får ni gärna hojta till i en kommentar eller mejla till Per på per@damatteo.se

8 kommentarer:

Erik A sa...

Per, jag åker lätt och hämtar dig från Borås och sedan vidare till jkpg, vilken ära!

Unknown sa...

Erik: Det är inte så att du råkar ha en plats till i bilen?

Per sa...

grymt erik, skönt när logistiken kan lösas så lätt. Tackar hjärtligast! Finns plats för min polare anton också?

Erik A sa...

Anton, finns det hjärteplats finns det stjärteplats. Du åker med mig! Kul. Var bor du?

Per sa...

Vackert erik, kom in om du är i götet så bjuder jag på en enkel.

Johan C sa...

Härligt Per med lite kvalitetstid.

Per sa...

Ja Johan, jag ser fram emot att få kramas lite.

Unknown sa...

Erik, det låter mycket bra. Jag bor i Frölunda, men har ju en cykel så jag kan ta mig till Per om du inte vill ner hit och snurra.
Med det är det väll bara att anmäla sig.