lördag 20 september 2008

Veckans Kosttips med Anna

Denna vecka tänkte jag slänga in handduken för "veckans kosttips", hoppas att Ni har överseende över detta? för i natt 05.00 sitter jag i bilen påväg till Landvetters flygplats- jag ska på semester till Mallorca!!
Oj oj oj det ska bli så underbart, jag kommer hålla till vid havet hela veckan, och varje morgon tänkte jag ta mig en joggingturtur längst stranden......
Självklart kommer det bli en och annan drink oxå.
Nästa inlägg blir i slutet av vecka 40 med influenser från resan.
//Anna

2 kommentarer:

Emma sa...

Oj vad härligt! Jag kan rekommendera en tur till Soller där jag och Johan hängde i somras och rekade inför eventuell träningsläger. Fantastiskt!

Anonym sa...

Hej Emma,
Tusen tack för tipset, vi var där idag....
oj vad vackert och romantiskt!!
Vi satt på att fik och myste i flera timmar...
TACK!!