torsdag 4 september 2008

Greetings from Eurobike

Eurobike är Europas största cykelmässa och går av stapeln i den lilla mässstaden Friedrichshafen i Tyskland. Självklart har Team Solde en representant på plats och denna gång föll lotten på mig. Jag jobbar hårt som rackarn med att knyta kontakter för kommande säsong. Två nya sponsorer är på gång in, dock inte påskrivet ännu så därför inga namn nämnda ännu. Hursom helst, cykel är hett och mässan är proppfull av utställare. Nedan några bilder från mässan, som alltid lär jag mig inte hur jag ska hålla i min avancerade kameramobil, ursäkta det för tusende gången. Dan, kanske utbildning på gång.

Denna bild är tillägnad Dan. Dan, de rosa söker folk. Kanske ngt för dig? Placeringsorten var dock inte Malmö, problem...


Colnagos palats, vackert tycker jag såklart.

Ovan en replica på Fabians OS tempo rigg. Nedan en iskall enpetare med champion färgerna.


Det är inte utan att man längtar tillbaka till DH cirkusen då de senaste riggarna presenteras. På min tid var det 80mm fjädring, lite mer nu.


Dan, din guldlinda i all ära men frågan är om inte denna tar priset?

3 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Du levererar kvalitet nu Erik, K V A L I T E T ! Jag blir fuktig i byxan av såna här inlägg. Hoppas att du har det bra nere i Tyskland och jag vill få uppföljningsrapporter från mässan!

Delavega sa...

Världsklass på inlägget, Erik.
Vi i Team Solde är stolta över att ha en så pass insyltad medlem som du.
Det enda negativa är att du inte lärt dig vända på bilderna.

Anonym sa...

Dan-Har du kollat in cykelcity rean? DeRosa Macro ramar för 7250 eller DeRosa King t-shirt för 160. Gå dit o shoppa!
/uppmanar eriks bror ola