måndag 8 september 2008

Styrlinda #3



Jag tror att det är samma känsla Dylan har i kroppen när han släpper nytt album som när jag ska byta styrlinda. Ett samlat lugn men ändå lite pirr. Styrlinda nummer tre är en slags bandagelinda av märket CatEye som jag lindade ovanpå(!) guldlindan. De flesta ryttare har hört mig beklaga mig över guldlindans extremt glatta struktur och den något för tunna känslan jag har haft i greppet. Den ytterst tunna bandagelindan lindades alltså över den gamla vilket gjorde att känslan i greppet blev ett helt annat. Jag tror att detta kommer att gynna mig på framför allt spurt nummer 1 och 3. Nackdelen med denna linda är att den är i tyg och kommer förmodligen se ut som en kalsong som har suttit på en lite äldre man ett par dagar för länge redan efter onsdagens spurtrunda.

3 kommentarer:

Snarkus sa...

Vitt är ju helt rätt.

Johan C sa...

kommer att sakna guldet, men det är något speciellt med en ny styrlinda.

Kajsa sa...

vit i all ära, lite besviken är jag dock dan, trodde att din nästa styrlinda skulle bli den mintgröna, självlysande som vi spanade in i söndags!