fredag 12 september 2008

Träningshelg i torpet?


Mitt i den vackraste skogen en liten bit från mitt barndomshem Roasjö ligger ett fantastiskt litet torp med all charm man kan tänka sig.
När man öppnar dörren är det som att komma in i ett litet dockskåp, allt är så otroligt gulligt.
Den vedeldade spisen i köket brukar spraka, och doften av ny eldad björkved möts när man kommer in genom dörren.
I vardagsrummet sprakar det i kakelugnen, och i fönstren brinner det levande ljus.
Precis inpå knuten finns en underbar trädgård med söta små röda äpplen som doftar så gott.
Dock kan man endast nå äpplena om man använder den gamla trä stegen som står lutat mot trädstammen.
Det är här TeamSolde som jag vill erbjuda Er en underbar avkopplande helg….det finns absolut inget annat att göra än att spela spel, äta god mat, dricka gott vin och självklart cykla, cykla och åter cykla.
Cykelvägarna här är fantastiska skogen inpå knuten, med kossor i hage och ljudet av fågelkvitter.
Och självklart är det jag som lagar maten under hela helgen!
Detta erbjudande gäller såklart även tjejlaget.
Skriv gärna vad ni tycker om detta förslag.


5 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja!!!

Dan Stenqvist sa...

Gud så mysigt det ser ut. Vi måste försöka ordna tillräckligt med sponsstash så att vi kan träna och tävla på halvtid.

Kajsa sa...

vilken idyll! och så måste vi vänta ända till våren...

Erik A sa...

problemet är väl bara att man aldrig kommer vilja åka därifrån. Det låter fantatiskt!

Johan C sa...

Det låter underbart. Har fullt förtroende för dig Anna. Jag längtar till våren!