måndag 22 september 2008

Båstad - mer än bara tennis


Medan team solde ledde en grupp starka cyklister på en fin tur kring malmö med omnejd passade jag på att reka framtida cykelleder mer norröver i vår fina landsända, närmare bestämt Båstad & Torekov. Utöver ett fantasktiskt fint landskap med många fina, långa backar fanns i Båstad även fiket med stort F! En oas för oss trötta cyklister att återställa vätskebalansen och fylla på kolhydratdepåerna. Lägg märke till de stora bakverken, de smarriga mackorna och den fina kaffemaskinen (som de tyvärr inte riktigt kunde hantera - men vi är ju alla människor som kan fela). Givetvis satt där även två flickor med varsin väldigt fin Colnago och smaskade muffins.

Ps. eftersom vi inte sysslar med gratisreklam här på bloggen lovar jag avslöja namnet på denna guldgruva om ni mejlar till info@teamsolde.com :-)

9 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Nämen tjena så mysigt du verkar ha haft det Kajsa! Jag är också mycket impad över den fina komponeringen av bilderna i detta inlägg. Här har jag mycket att lära själv.

Dan Stenqvist sa...

Ingen bild på Colnagosarna föresten?

Johan C sa...

Riktigt fint! Det måste bli backträning på åsen snart och såklart bullkalas efteråt.

Anonym sa...

Mackorna såg riktigt smarriga ut. Ser ut som ett mysfik men ångmunstycket?!? Dödsstraff på det!! Dom hade behövt ta min kurs i kaffemaskins-rengöring som jag håller i värsta Anna Skipper-förnedringstajl...

Anonym sa...

Jg tycker vi drar dit nästa Söndag, jag har cykel hållare på min bil och kan säker ta två ryttare vem kan mer?

Kajsa sa...

kul att du uppmärksammade bildkompositionen dan! jag jobbar på ett signum här på bloggen, kanske har jag lyckats ;-)

Kajsa sa...

jens, trevligt initiativ men tyvärr kan jag inte nu till helgen.

Sarah sa...

skulle vilja komma åt dom där som ligger i korgen uppe till höger...

Kajsa sa...

bra val sarah! det var även mina personliga favoriter :-)