lördag 6 september 2008

Fabian Cancellara + Blixten = SANT!

Som ni förhoppningsvis sätt så har vi haft en del fina video hälsningar här på bloggen. Exempelvis så fick vi några väl valda ord av Fränk Schleck då han avslutade keep it up, keep it high, keep it fun. Dessa ord lever vi med varje dag. Så var det då dax igen, denna gång är det ingen mindre än Fabian Cancellara som vi lyckats fånga på video. Fabian är stolt över sitt namn och vill med denna hälsning visa sin kärlek till Blixten. Notera och njut av att han faktiskt säger Blixten precis i början, underbart.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va grymt! Från slätdragskungen till slätdragprinsen. Nu får vi bara leta upp Herman Maier att lämna en hälsning till Herman.
Helskönt !!!

/lance

Blixten sa...

Erik, Erik, Erik!
Hur ska man kunna toppa detta? Jag är tårögd och jag tyckte att Fabian(den lilla) sprattlade lite extra när Fabian (den store, i dubbel bemärkelse) hälsade.
Att sedan Fabian vet om min existens gör det hela ännu bättre.
Tack som fan.
Annika förstod inte riktigt vidden av det hela, men efter min förklaring tyckte hon att det var stort men tillade att Fabian (den lille) är sötare.

Anonym sa...

Om ni kan samla ihop alla dessa cameos i ett stall och sen fylla på med de däringa boråsarna som det ordas så mycket om tror jag Team Soldes Pro Tour-licens för 2009 är kirrad. Behöver ni utfyllnad kan jag tänka mig att gå in i vårklassikerna och ta lite vind från Fabian, Fränk och Gustav...

Dan Stenqvist sa...

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga Erik. Det här är helt sjukt. Jag vill aldrig mer posta ett inlägg. Vi måste snacka ihop oss så att vi får en riktig hemsida till nästa år så att vi kan exponera en sån här hälsning mer.

Dan Stenqvist sa...

Jag kan fortfarande inte fatta att Fabian den store har hälsat till Blixten. Kan bara inte fatta det. Det är för stort för min skalle.

Blixten sa...

Jag springer runt hemma och frågar Annika om verkligen fattat hur stort det är.
Det är så jävla ballt! Jag är som en fem-åring igen.

Dan Stenqvist sa...

" Hi Blixten", det är bara en så mäktig inledning...

Dan Stenqvist sa...

Filmen är ju på rätt håll också! You nailed it this time Erik!

Johan C sa...

Erik det här är det största i Team Soldes blogg historia. Big-Fabian hälsning till Blixten. Det kan bli en guldbagge!!

Dan Stenqvist sa...

En guldbagge känns för fjuttigt på något sätt. Oscars för bästa regi, manus, ljus, ljud, bild och skådespelare?

Delavega sa...

Jag håller med Johan. Det här är det största ögonblicket i Team Soldes historia. Blixten, jag hoppas du förstår vad Fabian (den lille) måste ägna sig år när han växer upp. Det finns liksom inga ursäkter nu.