torsdag 19 juni 2008

Teamets drömcyklar: Del 1

Team Solde har aldrig hymlat med att vi tycker material är kul. Det viktigt att cykla fort men det är lika viktigt att cykla med stil. När det kommer till teamets cykelmaterial har vi en bit kvar till absolut toppnivå. Dock söker vi efter en cykelsponsor (helst italiensk men vi är inte omöjliga om fabrikat från andra länder vill samarbeta) då vi känner att det vore lämpligt att hela teamet cyklar på likadana hojar. Med tanke på detta hade jag tänkt att varje ryttare i teamet skulle presentera sin topp-tre-lista över favvohojar. För egen del var jag länge inne på att uppgradera till en stålram(!) bara för att jag tycker stålramarna är så gulliga. Nu har jag övergett dessa tankar och tänker mig en fullcarbon. Min topp tre lista ser ut som följande:


4 kommentarer:

Anonym sa...

Den där andra cykeln var ju inte så där vidare vacker, den ser lite väl svullen ut på den undre rampinnen tycker jag! När man cyklar på er höga nivå så får man ju också tänka på att en sån pinnbredd ger onödiga gram om inte annat ;)

Anonym sa...

Men herregud... Jag la inte märke till sadelreglagestången förrän nu, den lider ju nästan av än värre ödem!

Snarkus sa...

It's all about vridstyvhet och luftmotstånd! Men steel is real!

Johan C sa...

Jag har inga problem med några av dina topp 3 dan! Det kommer en egen i veckan!!
Ska det vara så svårt att få cykelspons efter allt vi har gjort?