onsdag 4 juni 2008

Direkt ifrån Onsdagsspurten

17 kommentarer:

Anonym sa...

Modernt!

Anonym sa...

Framtiden har tighta kläder.

Anonym sa...

Det första som slår mig är hur väldans lång tid som läggs på chillning i rondellen ;)

Anonym sa...

Rondell-chillning 30 %, teknik och prylar 32 %, utseende 33 %, cykling 5 %. Kan det stämma?

Anonym sa...

Tycker jag låter som en rimlig uppskattning...

Joakim sa...

Är det möjligtvis en N95a som används?

Unknown sa...

Coolt med lite "live"!
Kommer ni köra HELA Vättern live?
Då blir det ju mastodontfilm i stil med Ben Hur. =)

Dan Stenqvist sa...

Det funkade! Sjukt coolt.

Erik A sa...

Magiskt, jag börjar nästan lipa.

Matti sa...

Sekvensen när vi närmar oss brofästet i motljus är helt fantastisk.

Johan C sa...

Jag har också rullat bandet fram och tillbaka flera gånger nu och den tillhör också min topp-3!
Bäst är när jag ligger tight på dan och man bara ser ett gumpande teamsolde.com på stjärten. Det är vackert!

Johan C sa...

Sarah har en poäng. Det är max 5 % cykel. Vi jobbar mycket på vår fåfänga och på prylar!
Och Ja, vi kommer att sända hela VR om det inte är spöregn!!

Blixten sa...

Det här är Super-Bleifrei så det stänker om det!

Blixten sa...

Det här är Super-Bleifrei så det stänker om det!

Blixten sa...

Tänk vilken film det kommer bli när Carlström möter rondellen/jorden/busken

Jon sa...

Hittade detta på VR:s hemsida:

"Mobiltelefoner
Du får inte ha mobiltelefon påslagen under din cykelfärd. Använd telefonen endast i depåerna. Anhöriga och vänner kan följa dina passertider via vår hemsida."

Hur går det då för livesändningen?

Dan Stenqvist sa...

Inga problem! Vi har fått klartecken från VR att köra. de ville tom ta del av materialet.