tisdag 3 juni 2008

Nya sulor


Ville bara visa morgondagens konkurrenter vilka sjukt snabba sulor jag investerat i. Borde inge viss skräck hos motståndarna. Provkörde dem igår och det var ett makalöst rull i dem. Åtminstone de första fyra milen då jag fick min livs första punktering. Efter att ha känt igenom däcket utan att hitta några vassa föremål blev jag lite fundersam. När jag ikväll skulle sätta i nya innerslangar visade det sig var problemet låg i. När innerslangen rycktes ur följde det med en stor vass svart plastbit. Vad var då detta undrar ni? Jo, det var en del av den trasiga däckavtagaren som gick sönder vid montering under gårdagen.
Rookiemisstag? Ja, kanske. Men det är ju precis det jag är. Man lär sig nåt nytt för varje dag som går. Det är det som är det fina med livet.
Därför investerades det i en ny fin pump idag så nu är däcken fit for fight igen.
Hoppas bara jag inte glömde något vasst däri denna gång...




3 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Sjukt tajt matchning nu Anders. Underbart att se.

Johan C sa...

Den ser ruskigt snabb ut nu scotten! Vi får se var den går för imorgon.

Matti sa...

The matching man ligger i lä...