söndag 29 juni 2008

BACK!


Oh yes baby girls, nu är jag tillbaka i stan. Skönt som satan. Chartern var som en charter brukar bara. Usel mat och småsnuskiga människor i ens närhet. Dock så var det välbehövligt. Jag har ägnat hela kvällen (efter att jag gjort något av det absolut tråkigaste som finns här i världen; att packa upp väsken efter en semester) åt att läsa alla fina blogginlägg som gjorts på min favoritblogg under veckan som gått. Otroligt roligt att se att bloggen är glödhet. Något som inte är lika kul är att jag redan kommit efter i "Onsdagsspurten" som redan är sommarens stora succé. Dessvärre kommer jag att jobba till ca klockan 20 två veckor framåt (Nesta) för att sedan följa upp med en till(!) semester vecka 29 i Dalarna. Jag får cykla utav h-lvete resterande onsdagar istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Charter is da shit!
Välkommen hem igen...!