torsdag 12 juni 2008

Insmorning


Insmorningen har börjat. Teamet är sjukt laddat. Mejlen går varm med frågor som "ska sovsäck med?", "vilken tar med sig pump?" osv (för att inte skapa förvirring, sovsäck ska INTE med och jag tar med stor pump). Nettan (Johan C:s mamma) har ordnat med sängmaterial vilket är fantastiskt tacksamt. Själv ska jag börja packa nu. Är sjukt laddad. Under helgen kommer bloggen att uppdateras flitigt med bilder. Dock blir det inte så mycket text då det är svårt att skriva på telefonen. Hur blir det med livesändningen Carlström?

2 kommentarer:

Johan C sa...

Det kommer att bli livesändning. Börjar kl 06.00 och slutar när batterierna tar slut!! Vi börjar tidigare än när svt sänder wasaloppet, så ställ väckarklockorna!!!

olle h sa...

Kära Solde!

Önskar er en fantastiskt fin runda till helgen. Hoppas att ni inte har det minsta otalt med fotangelguden.

Det har varit jäkligt skoj att träna inför detta lilla motionslopp och jag (/vi) har klart er att tacka för det också. Så biten av cykling som jag blivit under denna vår hade jag nog inte blivit om jag inte fått uppleva den urgoa känslan av att ligga ett helg gäng på vägarna och späka på i +40 knyck. Och den sociala speed-datingen under klungkörning enligt belgisk kedja. Oslagbart.

Ser dock redan fram emot resten av sommaren och de feta körningar som komma skall.

Nu skall jag sova minst 8 timmar innan morgondagen startar!

Ha de!