fredag 13 juni 2008



5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, glykogenlagret lär ju fyllas på!!

Emma sa...

ha, ha, jag trodde att det bara skulle bli pasta idag...

Emma sa...

Amelie, det går ett rykte om att du köpt cykel?! Är det ett tjejteam nästa år? ;)

Anonym sa...

Ryktet stämmer, och för ett par timmar sen så hade jag sagt att det är helt underbart med snabbcykel och att hela världen ska skaffa, men nu sitter jag här med skrapsår på halva högerbenet och värk i någon slags axelmuskel jag inte ens trodde fanns... Men det är väl bara att hoppa upp på sadeln igen. Fast först hade jag behövt vaddera alla vassa kanter på cykeln och fästa en stor, laminerad skylt på styret med texten "Glöm ej att koppla ur skorna vid rödljus!!", men vid närmare eftertanke så hade Danne nog inte tyckt att det såg tillräckligt "räser" ut så jag får fortsätta på banan trial ans error och hoppas att jag kan cykla någorlunda ofarligt när jag väl tar steget till att cykla med någon!

Anonym sa...

Oj vad långt det blev.