tisdag 12 augusti 2008

Vem är den skyldige???

Fick ett mail på info adressen. Teamet vill ha en förklaring för den som är ansvarig!! Är det en dörrvakt på bilden längst ner eller är det rastgården på Kumla anstalten?



Hej Johan!

Vilken fin blogg ni har, och vilket team ni verkar vara på era cyklar.

Jag vet inte hur jag ska berätta det här för dig, men det är väl lika bra att bara göra det.

Var ute härom helgen och... och... Nä, jag låter bilderna tala för sig själva.
Det är beklämmande att se cykeltalanger av den här kalibern kasta bort sina liv på det här viset.

Men särskilt inom cykelsporten har ju många valt den enkla vägen alltför ofta...

Hoppas det inte är försent att rädda dessa förlorade själar... innan man hittar dem på gatan på jakt efter en fix.
/ orolig KJ


9 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Jag kallar till extra insatt teammöte klockan 06:00 imorgon i klubbstugan. Det här ser inte bra ut.

Dan Stenqvist sa...

Jerry, är det du?

coach sa...

det luktar saffran lång väg...

Dan Stenqvist sa...

Jag känner saffranslukten enda hit till Köpenhamnsvägen jag med.

Erik A sa...

otroligt bra flaskteknik!

Blixten sa...

Öööööh!
Ha'ru en femma till en kopp kaffe?
En spänn då?

Delavega sa...

Jag var faktiskt med denna kväll på Debaser. Det roliga med detta var att trots att Matti stod utanför krogens gräns kom det fram en vakt o slängde ut honom. Världsklass!

Matti sa...

Rock en roll...

Anonym sa...

Det går bra nu!