måndag 11 augusti 2008

SPURT-HENKE-VECKA!!!


Oh yes babies, ni läste rätt i rubriken. Team Soldebloggen goes Spurt-Henke denna vecka! Det innebär att bloggen kommer att bevaka, analysera, fotografera och imponeras av en av världens hetaste spurtare för tillfället, Spurt-Henke. Upptakten till detta var i fredagskväll när delar av Team Solde kom Spurt-Henke närmare in på livet. Det var en magisk kväll som vi aldrig kommer att glömma. Delar av den kvällen kommer att glimtas här på bloggen i veckan. Det kommer att bli en vecka i spurttakt. Bilden är tagen någongång i februari/mars vid Brofästet i Malmö. Ni ser vem som är Spurt-Henke.

5 kommentarer:

Johan C sa...

äntligen!

Matti sa...

Allt annat kommer i andra hand, jag är så spänd av förväntan nu. Vad är hemligheten bakom dessa framgångar?...

Anonym sa...

Vilken ära! Känns stort!
Det var inte så värst längesedan denna bilden togs men det känns som en evighet... Det var innan Onsdagsspurten, och om jag inte minns fel min allra första runda med Team Solde. Inte visste vi då (iallafall inte jag) vad som komma skulle. Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom: -Det finns inga genvägar till den perfekta spurten.
KEEP IT UP, KEEP IT FUN, KEEP IT HIGH

Blixten sa...

Nu kan jag låte som en grinig gubbe, men med tanke på Spurt-Henkes standard idag, både form- och stilmässigt, undrar man vad det är för någon som står i den vita tröjan? En frånskild etymolog som blivit uttvingad i den friska luften? Jag tycker att både min formkurva och min stilkurva har varit brant men Spurt-Henke slår mig även här. Respekt!

Anonym sa...

Jag håller med om att bilden är märklig. Man måste studera den noga.
Det var även efter publiceringen av denna bild som det blåste upp till storm i Team Pelton lägret. Rykte om övergångar och guldkantade kontrakt avlöste varandra. Men den stormen blåste snabbt förbi.