söndag 17 augusti 2008

Det börjar dra ihop sig till race igen...

4 kommentarer:

Johan C sa...

Det var på tiden!!

Anonym sa...

Viktbesparing - jaja, de man inte har på hakan har man (på) benen :-)

Anonym sa...

lika snygga ben som bak ;-)

Mvh Jonas

Anonym sa...

Ciao, lägger in min rapport även här...

RAPPORT FRÅN KUNGSBACKA.
Var i kungsbacka i helgen på bröllop. Har även varit där ett flertal gånger innan men aldrig granskat terrängen genom ett cykelöga. Direkt efter att vi kört av motorvägen och kommit in på de mindre vägarna i Kungsbacka så ser jag ett flertal cyklister som är ute och tränar i det kuperade landskapet. Det har aldrig riktigt slagit mig innan just hur pass kuperat det är här! Det finns inte många platta sträckor här inte. Dan kommer nog stortrivas, vi andra kommer nog få lida. När vi så på söndagen ska återvända till platta Skåne så ser jag en syn som ger mig en ångestattack, ett tjugotal till utseendet väldigt snabba cyklister är ute och tränar i backarna. Såg dem bara väldigt snabbt men det såg starka ut.
Det ska verkligen bli roligt och spännande att köra detta race!