lördag 9 augusti 2008

Kärlek, belöningsöl, och så mycket mer!

Det blev en spontan eftermiddagsrunda idag! Start Rondellen delmål Da Aldos mål Rondellen. 
Hela Team Solde var med idag, första gången efter VR faktiskt. Otroligt mycket kärlek. Blev inte sämre med lite pasta och en liten grappa i kroppen innan hemfärd hos Aldo. Tack som tusan.
Dan var spurtkung och han konstaterade att cykelbyxorna börjar sitta lite tightare efter en enorm ökning av muskelmassa kring lår. Kul Dan och gott spurtat idag!
I Malmö blev det en belöningsöl på Siesta. Erik och Matti sitter och myser under filten.
Fin runda idag pojkar, ni är fina!!

3 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Nämen gud, jag såg inte att du hade gjort detta inlägg!" Vi måste ha skrivit det nästan samtidigt! Världsklass Johan, världklass. Jag ska hoppa in i duschen nu och sedan kommer jag ner till er.

Dan Stenqvist sa...

Tänk om det är guldlindan. Men hörrni, det kan även vara att jag åt dubbla majskolvar idag som gjorde att jag vann spurterna.

Erik A sa...

matti, vi är väldigt fina ihop