onsdag 23 juli 2008

Totalställning Onsdagsspurten 23/7

Totalställning Prinsar:

Micke 44p
Henke 41p
Tompa 33p
Coach 31p
UC-Johan 28p
Olle 28p
Mattias 28p
Kasper 26p
Johan C 24p
Matti 20p
Christian (Lunedi)18p
Emil (Lunedi) 17p
Delavega 17p
Erik 17p
Gustav (Lunedi) 15p
Ola 15p
Erik (Komet) 12p
Benjamin 12p
Jonas 12p
Mårten 12p
Johan N 9p
Dan 7p
Blixten 7p
Fredrik 7p
???? 7p – lägg till om det är någon ”kändis”…
Björn 7p
Max 6p
Simon 5p

Prinsessor:

Kajsa: 8p
Sarah: 7p
Emma: 4p
Anna: 4p
Susanna: 1p ? (visst ska väl Susanna ha en poäng för att hon körde idag, eller hur sa vi?)

Micke har sammanställt en lista över bergspristävlingen också. Jag lägger ut listan oredigerat från Mickes mejl (jag har fortfarande inte fått av mig cykelbyxorna och är småsugen att hoppa in i duschen nu).

Kvällens poängskörd, Maillot a pois rouges;

Coach 6p
Christian (Lunedi) 4p
Emil (Lunedi) 2p

Totalställning (förutsatt att bergspristävlingen startade förra veckan…)

Coach 6p
Kasper 6p
Christian (Lunedi) 4p
Henke 4p
Emil (Lunedi) 2p
Olof 2p

______________

Kvällens prestigepris, Maillot vert;

UC-Johan.

Är det någon som har något att tillägga är det bara att göra en kommentar så löser vi det. Micke är ny totalledare! Det lönar sig inte att gå på semester...


10 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert sammanställt Dan! Tack Solde för idag. Ni har verkligen dragit igång ett härligt cykelevent. Ses om en vecka.

Dan Stenqvist sa...

Tack själv Mattias. Micke ska ha all credd för sammanställningen.

Anonym sa...

Givetvis, bra "roddat" Micke!

Dan Stenqvist sa...

Dagens resultat:

vällens poängskörd, Maillot jaune;

Coach, 19p
Christian (Lunedi), 18p
Emil (Lunedi), 17p
Micke, 16p
Gustav (Lunedi), 15p
Kasper, 14p
UC-Johan, 14p
Tompa (Pelton), 12p
Mattias (Pelton?), 12p
Erik (Komet), 12p
Erik, 9p
Delavega (Solde), 9p
Jonas, 7p
Matti (Solde), 7p
Dan (Solde), 7p
Blixten (Solde), 7p
Mårten, 7p
Benjamin (?) 7p
????? 7p

Dan Stenqvist sa...

Grymt att ha dig med från kontinenten Johan! Hoppas att ni har det vrålbra.

Johan C sa...

Det går absolut ingen nöd på oss. Jag håller på att rigga för vårens träningsläger här på Mallis!!

Anonym sa...

Då det förmodligen är ett nytt team på ingång får jag nog ta och dementera den officiella Pelton-transfern från min sida. Min prao-tid hos dem har varit kanon dock! Hoppas Henke och Tompa inte tar illa upp...

Kajsa sa...

snyggt jobbat alla! är grymt ledsen över att ha missat onsdagens event och en ny tjej till på köpet! jag hoppas vi får tillfälle att se dig igen Susanna!

vi har tidigare sagt att har man ingen mottävlare kan man inte heller få poäng. löjlig regel tycker jag nu! klart man ska få poäng för att man är den enda som dyker upp! det ska löna sig att inte ta semester :-)

Anonym sa...

Det sägs att man inte är en riktig cyklist förren man har vurpat.

Då måste susanna vara det för hon har vurpat så illa att hon fick sy ihop hakan med 10 stygn.

Vi har saknat dig !!:)(mest stig/bertil.) kanske att dom känner sig lite skyldiga.

susanna är en riktig cyklist.

Själv har jag gjort mer än vurpat har krockat med bil i typ 25km/h bilen körde i typ 50km/h.Det blev hål i framskärmen gaffeln gick rakt av och jag flög i luften (enligt vittne) mitt fram hjul/gaffel hittades ca:15 meter bort.

Bra att ni inte kör på vänster sida av vägen vid möte.


Förslag till Coach i teamsolde minus poäng till den som bryter era regler + att den som gör det blir diskad för den dagen.

coach sa...

Det pratades en del i klungan om diverse regler igår. Vi får jobba extra på kansliet i veckan så vi kan reda ut begreppen tills på onsdag. Vi har under em inte kommit fram i förhandlingarna. Att högertrafikomläggningen från hösten-67 bör gälla under själva spurten mottogs tex inte positivt av alla. forts följer...