torsdag 24 juli 2008

Anna och Vincent på besök


Team Soldes stora favorit, Anna var i Malmö med sin vrålsköna son Vincent idag. Naturligtvis var jag inte sen att erbjuda fikasällskap. Klubbstugan stängde igen klockan 16 så vi fick inta kaffet några hundra meter längre bort. För er som inte har följt bloggen så länge var det Anna som gjorde att träningslägret i Borås på vårkanten blev den succé som teamet behövde. Jag skulle säga att Boråslägret var nyckeln till den tid vi fick på VR. Hoppas att vi ses igen inom kort Anna och Vincent!

4 kommentarer:

Erik A sa...

Utan Anna hade vi bott i ett omklädningsrum. Nu var det som ni känner till liten annan nivå på kalaset då Anna höll i taktpinnen. Tack Dan för att du bjuder upp då våra sponsorer besöker vårt näste Malmö. Vincent är inte bara cool, han är dessutom sjukt bra på fotboll sägs det!

Dan Stenqvist sa...

Inte bara fotboll heller, han kunde cykla också. Jag ser Vincent som en framtida spurtkung för Team Solde.

Anonym sa...

Nu har vi hemma i Borås igen efter en härlig dag i Malmö.
Tack för en supermysig eftermiddag Dan, du är ju en mästare på att ta hand om dina gäster! Tusen tack för kaffet & Vincent`s glass.
Vincent säger till Dan - Tack så himla mycket för glassen den var jättegod!, Dan du är supersnäll tycker jag.
Vincent säger till Erik -
Erik du är oxå riktigt cool men du är bäst på att cykla, fotbolls kungen det är jag!
Sov så gott!
Anna & Vincent

Dan Stenqvist sa...

Jag säger detsamma! Vilken superfika! Härligt att höra att det gick fint att komma he säkert mitt i semestertrafiken.