söndag 13 juli 2008

Tags




Linjerna och kryssen är betydligt tydligare nu. Två nya spurter är tillagda och det kommer att bli svettiga onsdagsspurter framöver. Jag kunde knappt slita ögonen från Johan när han sprejade. Ni förstår varför på bilderna, maken till fin gump är svår att skåda på annat håll! Amelie gjorde debut i klungkörning och trots brutala smärtor på grund av för sent intagen potatismos och majskolv kom hon i mål utan problem. Vi hade en finfin Cervelo bland oss idag som jag missade att ta kort på.

9 kommentarer:

Johan C sa...

Underbart att se dig idag Amelie! Gott jobbat trots magont. Kram kram Emma

Johan C sa...

Det var längesen jag kände mig så kriminell som när det tagades. Men vilka spurter det blev.
En ny mellan 1 och 2 samt en ny mellan 3 och 4. Två ganska korta ca 400 m. Bra för pulsen och syran!
Ser fram emot Onsdag och testköra!
Trevligt att ha en ny Johan Med i klungan idag! Bra med lite mer småländskt blod i klungan!

Kajsa sa...

kan inte annat än hålla med emma, kul att äntligen ha dig med amelie!

annars var det ett jäkligt samspelt och starkt tjejlag som avverkade limhamnsvägen i tajt klungformation :-) gott jobbat tjejer!!

Anonym sa...

Sablar vad roligt ni verkar ha, jag vill också var med. Synd bara att jag bor 140 mil norr om eran spurtrunda.

Sarah sa...

och aldrig har vi varit så många i tjejlaget! Starkt! Det är ju så att vi hade kunnat ta oss runt vilken sjö som helst!

Bra taggat killar! Äkta gatukonst...

Trevlig semester på er alla så ses vi senare i sommar. Förhoppningsvis innan höstrusket sätter igång.

Erik A sa...

Tobias, kanske ska du flytta till Malmö!

Erik A sa...

visst är det kung Henrik som har Brooklyn tröjan på sig? Helt sjukt vad han ser bestämd ut! Armarna i sidan och blicken likt ett poker proffs. Han tänker för sig själv; -he he he he lille Johan, måla du dina linjer vad f.. du vill, jag kommer ändå käka upp er allihop....

Anonym sa...

Javisst är det jag som bär Brooklyn tröjan Erik. Och ja jag ser ganska bestämd ut. Hur mina tankar går håller jag för mig själv... Kolla på torsdag och se om jag ser nöjd eller besviken ut. När kommer du ner och utmanar mig Erik? Det ser jag verkligen fram emot, tror jag.

Anonym sa...

Jag får nog göra det! Cykelsäsongen är för kort här uppe.