tisdag 15 juli 2008

Ciao Ciao










Jag är förälskad i Dalarnas terräng och cykelvägar! Vilken underbar tur vi fick idag till Långshyttan och tillbaka. 5,8 mil stod det på datorn när vi kom hem. Bosse kom med mängder av fina tips till både mig och Amelie och vi försökte suga i oss så mycket vi kunde. Det var betydligt backigare än vad jag och Amelie är vana vid. Maxhastigheten på 55,2 sattes utanför Fäggeby. Corleone vägrar konstant att ta hjul då "det kan bli en sörja om man skulle haka i framförvarande hjul". Väl framme i Långshyttan bjöd Lina upp till bullkalas medan Albin visade tackter då han bestämt ville prova teamkepsen. Väl hemma åkte vi ner till Dalarasten och åt upp oss. Det är ingen omöjlighet att vi kör Siljan runt i veckan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pizza med oxfilé och bearnaise, lök och tomat?

Jon sa...

Dan du ser nästan barnsligt lycklig ut :)
Själv åker jag upp i slutet av veckan. Tänkte ta mig an dalarnas betydligt mer kuperade terräng på fixien. Ska bli en intressant omväxling...

Anonym sa...

Tack för den trevliga texten och tack för de trevliga bilderna Johan. Ett STORT tack till Ola och Mathias som hjälpte mig på ett flertal spurter. Även Matti ska ha ett tack men han blir väl lynchad i Team Solde om jag skriver att han hjälpte mig till seger på en spurt! Vi säger att jag utnyttjade honom istället...