fredag 30 maj 2008

Team CSC hälsar till Solde!

girot rullar vidare, vättern kommer närmare, touren kommer därefter. csc kör girot, solde täcker upp och kör vättern, csc tar hand om touren. Uttrycker man det på detta sätt känns det verkligen som att vi är med i matchen, misströsta inte, vi är med i matchen!
Nedan finns två korta hälsningar från team CSC, den första hälsningen är från Kim Andersen. Kim är sports director för team CSC och före detta proffscyklist, han bar som första dansk cyklist den gula tröjan under Tour de France 1983. STORT! Nu sitter han i följebilen och smider planer och ger instruktioner till åkarna. Hade det varit tillåtet med följebil på Vättern är det inte omöjligt att Kim hade rattat den.
Den andra hälsningen nedan är från vår svenska hjälte Gustav Larsson i team CSC. Gurra som vi kallar honom är kapten för CSC i girot och kungen av tempo!
Stort tack till Catrine som åkte hela vägen till Italien bara för att ta upp dessa videoklipp.



8 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är större än TV, Internet, Radio, barnafödsel, bröllop, dop, millenieskift, solförmörkels m.m.
Så stort att det är lite kusligt...

Dan Stenqvist sa...

Jag är mållös. Jag tror inte att det är sant. Jag får lägga mig lite på sängen nu.

Anonym sa...

Jag är sååå star struck!!

Johan C sa...

Vilket stöd vi har från de stora pojkarna! Det här är helt sjuuuuuuuuukt!!

Delavega sa...

Jag tror inte vi förstår hur stort det egentligen är. Jag får tårar i ögonen när jag tänker på vad vi har skapat tillsammans under bara ett par månader.
Och Erik. Sjukt mycket cred till dig för dina video-hälsnings-kontakter.
Vi vill ha fler!!!

Dan Stenqvist sa...

Amelie och jag har suttit med varsin popcornskål och tittat på dessa filmer hela kvällen. Det går inte att få nog av härligheterna.

Dan Stenqvist sa...

Detta är perfekt frukost-tv också!

Blixten sa...

Vad blir nästa? Bjarne hoppar in som gästryttare?
Man börjar få lite snett perspektiv på tillvaron med den här uppbackningen.