tisdag 20 maj 2008

Beställning

Har svårt att sova. Ligger och tänker på hur kul det är att cykla. Jag vill cykla hela tiden, helt sjukt. Nåväl, det är dags att beställa däck. Ska vi spika att vi beställer från cyclecomponents och att vi lägger in beställningen på onsdag? Jag kan ta på mig att beställa och betala förutsatt att alla som ska beställa grejer sätter in summan de handlar för på mitt konto (har lite skralt med pesetas vilket gör att om jag inte får i förskott räcker degen till en halv sportbar).

6 kommentarer:

Erik A sa...

Dan, jag har däck men tack ändå.

Johan C sa...

Svarta däck till mig! Delavega nämnde något om belysning också. Ska kolla det ikväll dan!

Delavega sa...

Kan du fixa ett par röd/svarta sulor till mig så vore jag sjukt tacksam!
Allt för att matcha uniformen.

Dan Stenqvist sa...

Strålande! Jag är uppe sent sent ikväll.

Dan Stenqvist sa...

Jag fixar det anders.

Johan C sa...

Ångrar mig med belysning! Det blir bara däck denna turen!