torsdag 8 maj 2008

Fadderföräldrar


Ibland räcker det inte att säga tack utan man måste göra något mer. Vad är inte bättre än att skicka ett knippe blommor. Och då är det inte vilka blommor som helst utan mor och fars egen odlade ifrån Bankeryds Blomsterhandel. Tack för ni hjälpte till med blommorna till Ellagården.
De kommer också att stå för logi på VR. Mamma Anette har även lovat att pappa Pelle kommer att köra minibussen hem från Motala så vi slipper 6 h väntan! Så vi kan säga att familjen Carlström kommer att vara era fadderföräldrar på VR. Känns tryggt va?
Tack för hjälpen!!

8 kommentarer:

Erik A sa...

inte första gången Anette och Pelle ställer upp. Detta känns mkt bra. Jag älskar er inte bara pga att ni skjutsar oss land och rike runt, ni har oxå skapat Johan som är världens finaste kille, snacka om sponsor...

Dan Stenqvist sa...

Anette och Pelle, det känns fantastiskt att ha ert enorma stöd i ryggen! Jag ser verkligen fram emot att få komma upp till er i juni och kram om er riktigt ordentligt!

Dan Stenqvist sa...

Sitter i en lägenhet på Värnhem med vår uppsats. Tänker på hur underbart det ska bli att åka upp med teamet och köra VR. Ni anar inte hur mycket jag längtar.

Dan Stenqvist sa...

Jag hoppas att Pelle tycker det är en lika fin idé som Anette att köra oss hem? Pelle och Anette rocks!!

Johan C sa...

Pappa Pelle har inte sagt något så jag tror han tycker det är en bra ide!!

Dan Stenqvist sa...

Sjukt stabilt av Pelle. Vi får tacka med något annat än en blomma.

Anonym sa...

Hej på er grabbar! Det är likadant hos oss som i andra familjer. Mamma bestämmer. Ha Ha Ha
Tack för alla fina ord!
Ni är välkomna och lycka till!

kram
Anette och Pelle

Dan Stenqvist sa...

Skönt att höra att det är precis som i min familj. Mamma bestämmer. Basta! Snart börjar det dra ihop sig. Lovely.