söndag 18 maj 2008

Inspirationsfilm: Inga bomullsidrottsmän precis

9 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Världsklass att du letar upp såna här filmer åt oss på söndagskvällen. Har vi drabbats av "cykelsjukan"? I don´t know...

Blixten sa...

Världsklass

Anonym sa...

Tuffa grabbar.

Om det är någon i Team Solde som är sugen på cykling idag så ska Team Pelton träffas 18:00 vid vad vi brukar kalla "specialen". Det är den backe som leder upp till Öresundbro utsiktplatsen (luftkastellet).
Detta gäller bara om det är uppehållsväder, vid regn ställs det in.

Anonym sa...

Fredag efter klockan 18:00 tänkte jag ha lite meckarafton hos mig (butiken). Kaffe har jag ju gott om och pizzerian är nära... Ta med öl om ni vill ha ;o). Meckarställ och en hel massa verktyg finns, men kanske inte riktigt alla "specialarverktyg", jobbar på det. Om ni är sugna att hänga på är det givetvis kul! Vore fint om vi kan få med oss en riktig "meckare" (Ola A, Johan J?) som kan lära ut sina bästa trix. Hör av er ganska snart om det blir aktuellt...

coach sa...

grovarbete, mjukgörande övningar och cykel, känns bekant...

Blixten sa...

Excellent initiativ.

Jag flyttar på lördag och tror inte att jag kommer att v ara så klar att jag kan låta mig meka på fredagkväll. Har dock behov

Johan C sa...

Trevligt initiativ Mattias! Om man hinner få däcken så tittar jag förbi!

Anonym sa...

På fredag kväll är jag i Mönsterås och laddar inför Oskarhamns tvådagars. Och ladda det lär jag behöva göra om jag skall kunna hänga med....

Anonym sa...

Ola, du kommer ta hem det! Lycka till där uppe och tack för hjälpen med cykeln till min kompis Erik. Han är så glad!