onsdag 8 juli 2009

tempo på protour

Jag tror inte att min kropp är gjord för att cykla tempo eller är den mitt huvud (62) som inte är gjort för det. Ja ja, jag orkar inte analysera det mer nu men det är iaf jobbigt och Edwin, Ove och dom andra hästarna är enligt mig från en annan planet. I grunden kanske det bara handlar om att Idol Mattias var snabbare än mig på milen som 13-åring , det har lixom satt sig i skallen (62).
Tävlingsledningen gör ett rackarns fint jobb varje varje onsdag, snygga är dom oxå!
Martin jobbar barfota. Enligt honom själv så har Amanda Jensen stulit hans barfota koncept. Det är ok Martin, vi älskar dina fötter. Edwin på startlinjen.

Startlinjen! Lallas fot och framhjul. Lindström hade stort A i skrivstil.

Vi blev ett fint litet gäng som körde en extra sväng om på vägen hem. Ove såg ut som Zorro idag, han var helsvart men inte nog med det, hans hoj är oxå helsvart. Likt Zorro fastnade inte Ove på bild men här sitter han längst fram och borrar. Ända skillnaden på Ove och Zorro är egentligen bara att Ove är bättre på att cykla. Det är kanske dax för en ny era, återigen har kärt barn många namn. Zorro Nilsson?



2 kommentarer:

Anonym sa...

Zorro har svärd, det har inte Ove, eller jo, det har han ju faktiskt oxå men alltså inte på samma sätt. Nu blir det rörigt. Zorro Nilsson är fint, Agent Zorro Nilsson.
/Klas J

Sandra sa...

Ove NilZon?