torsdag 9 juli 2009

Jag har svårt att sova




Jag kan inte sova, såklart. Visst, det var lagtempo idag, men vem bryr sig om det en sådan här natt? Inte jag i alla fall. Jag ligger dels och tänker på mina drömhjul som jag precis har fått men jag tänker framför allt på det fantastiska kollektiv av cyklister som har varit en stor del av Team Soldes existens från första början. Utan er hade jag varken fått chansen att köra på drömhjul eller kunat ha så otroligt trevligt som jag haft under alla cykelrundor de senaste 1,5 året. Det är en häftig urkraft i cyklandet nu i Malmö som skapas av kollektivet. Jag vet att det var många som bidragit till "hjulkuppen" men som inte kunde vara med oss idag men jag lovar, ni kommer att kunna få njuta av hjulen hur mycket ni vill framöver när vi cyklar ihop. Stort tack till Jens, Bikepro och alla ni som varit med på detta! Mer snack om lagtempot kommer imorgon.

8 kommentarer:

Lindström sa...

Johan slit hjulen med hälsa, är helt övertygad om att du kommer att sväva fram ifortsättningen.

Anonym sa...

Gör nu inget oskyddat Danne...

johan sa...

Because you're worth it, boys!

espressobiker sa...

Detta är du värd. Nu förväntar jag mig fina resultat på Kungsbacka GF.

Ola C sa...

Härligt Bojs, ni är värda varendea ekernippel på de där hjulen. Ni kommer garanterat att bli ännu snabbare än förut...

Snarkus sa...

Ni är faktiskt bäst.

Mats sa...

Beviset på vår uppskattning till er för allt ni gjort och gör. Hoppas att vi får se lite magi på Kungsbacka GF

Unknown sa...

Dan! Jag såg att du är inne i den blå perioden nu, med nya sadeln och styrlindan...men dessa däcken hade ju suttit som en sportmössa på dina nya hjul.

http://ocf-blog.blogspot.com/2009/07/blog-post.html

Min japanska är obefintlig, men bilden är fin. :)

Over and out!
/Richard (Den mystiske-Solde-blogg-kommenteraren)