lördag 11 juli 2009

Hjulen är på



Med hjälp av en ny bok på bibblan och verktyg som en vänlig själ (vem?) på klubbstugan hade lämnat in kunde jag få över kassetten till de nya hjulen och hela operationen tog inte beräknade 10 timmar utan snarare 20 minuter. Såklart är detta en stor seger för mig som mekaniker då jag började min servicekarriär för 1,5 år sedan då det tog 1,5 timmar att laga en punka. Hjulen är så himla fina att jag bara sitter och stirrar. Premiärturen för vänta ett litet tag då det är kvalitetstid med Downhill idag. Återigen, tusen tack till alla som har varit med och lagt ihop till hjulen.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

ser mycket fint ut dan! synd att jag missade själva överlämningen men jag har förstått av andra samt blogginlägg att både du och johan blev glada. ni kommer att bli så grymt mycket snabbare (om det är möjligt) :-)

Victor sa...

Ser bra ut Dan, det tar sig med meckandet...