måndag 6 juli 2009

Rigg

Allt riggat i klubblokalen. Bra Johan.

5 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Jag som precis tänkte efterlysa ett sådant tilltag!!

Lovely.

Jens sa...

Boka min plats i baren!

Snarkus sa...

vad tror ni om lagtempot imorgon? tänk om astana kör in de där 40 sekunderna på saxobank... det lär ju inte hända, men då blir det väl lance i gult!

schmunk sa...

Jag tror Astana kör rätt jämnt med Saxobank. Tror Astana vinner några sekunder på Saxobank. Dom två lagen kommer ligga i topp tre.

Efter dagens etapp kan man ju tänka sig att Armstrong återvunnit lite av det där självförtroendet han sa att han inte riktigt hade innan touren. Både Armstrong och Contador befinner sig just nu i idealiska positioner tror jag. Genom att inte ha gula tröjjan så sparar dom på laget till bergen. Saxobank bränner ju rätt mycket krut just nu. Jag vill se att Saxobank slutar bränna krutet efter lagtempot och sparar sig till bergen för att backa upp Schleck.

Snarkus sa...

det här finns ju knappt. astana har 4 åkare i topp 5!